Tillbaka
4.9/5 (144 Ratings)

Få Youtube kommentarer till din film

Hos Social Media Daily kan du enkelt köpa YouTube-kommentarer till dina filmer. Använd den här möjligheten för att skapa mer aktivitet runt din film och förbättra din status på YouTube!

Kommentarerna är av hög kvalitet och verkar autentiska. De är noga med att referera till just din film, svara på varandras kommentarer, eller gilla andra kommentarer. Alla användare har dessutom aktiva profiler och profilbilder. Du kan till och med skriva några av kommentarerna själv!

Vänligen observera att kommentarerna alltid kommer att vara på engelska, såvida du inte anger något annat.

Du är inte säker på vad detta erbjudande handlar om? Ta gärna en titt på denna Skärmdump.


Det minsta antalet kommentarer är 2 per dag. Denna tjänst låter dig skicka upp till fem länkar till oss, utan extra kostnad!
 
Vänligen observera: kommentarerna måste publiceras automatiskt, inte efter granskning!

Vill du få fler visningar på YouTube? Varför inte kika på våra andra tjänster för YouTube?

Vi rekommenderar att du avaktiverar all betald reklam under tjänsteperioden, så att du inte riskerar ditt AdSense-konto. Även om du inte på något sätt utsätter ditt YouTube-konto för risker kan problem uppstå med AdSense.

Tidsperioden som anges i produktmenyn börjar vid tjänstens start. Tjänsten påbörjas nästan alltid inom 24 timmar, men ibland kan det ta upp till tre arbetsdagar.

Observera: Vi representerar inga sociala nätverk och är inte på något sätt knutna till de plattformar vår marknadsföring och våra tjänster riktar sig mot.

 

Produktrecension: om du redan har köpt en tjänst av oss får du gärna lämna en recension.
Välj paket:
Valt paket: 3
3 high quality YouTube comments
Handläggningstiden: 1-2 dagar
?
Pris: endast 4 €
inkl. frakt och skatt, inga övriga kostnader

MER INFORMATION OM YOTUBE-KOMMENTARER

The mark on the screenshot shows the comment option on a YouTube videoclip – We explicitly do not represent YouTube or any other social network.
Vad handlar denna produkt om?
Läs mer
På YouTube är kommentarerna också viktiga, inte bara visningar och gillningar. Om ett filmklipp har många kommentarer kommer det att framstå som mycket relevant och viktigt. Tyvärr är det ibland svårt att få många kommentarer – särskilt om kanalen inte har hunnit bli tillräckligt väletablerad, eller om filmen har laddats upp nyligen. Hos Social Media Daily kan du snabbt och billigt köpa YouTube-kommentarer. Det är viktigt för oss att, i mesta möjliga mån, erbjuda dig kommentarer i god kvalitet som refererar till filmens innehåll.

Köp YouTube-kommentarer till din film

Om du köper våra högkvalitativa kommentarer till din YouTube-film kommer ditt filmklipp snabbt och enkelt att bli mer populärt. Vi rekommenderar även våra andra tjänster för YouTube. Du kan till exempel köpa prenumeranter, gillningar, och uppspelningar av dina filmer. Om du har frågor om våra tjänster är du varmt välkommen att ringa eller mejla oss.