Tillbaka
4.7/5 (63 Ratings)

Köp Soundcloud comments

Vill du ha fler kommentarer på SoundCloud? Du kan nu köpa kommentarer på SoundCloud hos Social Media Daily!

Du har möjlighet att dela upp kommentarerna på upp till fem länkar utan extra kostnad – ange bara länken i kommentarsfältet när du genomför köpet.

Detta erbjudande ger dig kommentarer på dina låtar, och du får dessutom gillningar utan extra kostnad!

Du är inte säker på vad detta erbjudande handlar om? Ta gärna en titt på denna Skärmdump.


Du bör beställa minst 2 kommentarer per dag. Du har möjlighet att själv skriva kommentarerna. I sådant fall ber vi dig mejla oss, på [email protected]

Vänligen observera att kommentarerna alltid kommer att vara på engelska, såvida du inte anger något annat.

Nya kommentarer delas upp på majoriteten av dina låtar för att ge din profil en autentisk look.

För denna tjänst erbjuder vi inte landsspecifika användare, utan enbart internationella konton.

Förutom kommentarer på dina låtar spelar klick och prenumeranter också en viktig roll. Följ denna länk för uppspelningar och klicka här för att se vår tjänst för följare.

Ökningen av antalet kommentarer i vårt erbjudande är inte beroende av antalet kommentarer du får (eller mister) på egen hand. 

Tidsperioden som anges i produktmenyn börjar vid tjänstens start. Tjänsten påbörjas nästan alltid inom 24 timmar, men ibland kan det ta upp till tre arbetsdagar.
 
Observera: Vi representerar inga sociala nätverk och är inte på något sätt knutna till de plattformar vår marknadsföring och våra tjänster riktar sig mot.
 
Produktrecension: om du redan har köpt en tjänst av oss får du gärna lämna en recension.
Välj paket:
Valt paket: 10
10 kommentarer + 10 gillningar
Handläggningstiden: 1-2 dagar
?
Pris: endast 6 €
inkl. frakt och skatt, inga övriga kostnader

MER INFORMATION OM KOMMENTARER PÅ SOUNDCLOUD

The mark on the screenshot shows the comment button on a Soundcloud track – We explicitly do not represent Soundcloud or any other social network.
Vad handlar denna produkt om?
Läs mer
Precis som på alla andra plattformar för sociala medier är kommentarer en viktig indikator på interaktionen på dina inlägg. För SoundCloud-spår är kommentarer (och helst positiva sådana) nödvändiga för att en låt ska lyckas. Får dina låtar inte tillräckligt med kommentarer? Är du slutkörd av all marknadsföring? I sådant fall finns Social Media Daily här för dig. Här kan du köpa kommentarer till dina SoundCloud-låtar. Det är ett snabbt, billigt, och enkelt sätt att få dina låtar hörda.
 

Så här kan du få många kommentarer på dina SoundCloud-spår

Vill du kickstarta din musikkarriär? Utnyttja då de många möjligheterna till marknadsföring och låt världen höra din musik! Hos Social Media Daily kan du göra mer än att bara köpa kommentarer till dina spår. Vi erbjuder också gillningar, delningar, uppspelningar och följare – lågt pris, men en stor effekt. Om du har frågor om den här eller andra tjänster är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi finns här för din skull!